Przejdź do zawartości
  • Co to jest Plan dla edukacji
    • Czym jest Plan dla edukacji
    • O nas
    • Dlaczego
  • Obszary
    • Środowisko edukacyjne
    • Rodzice i szkoła
    • Biznes i edukacja
    • Kompetencje przyszłości
    • Kondycja psychiczna
    • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
    • Podstawa programowa
    • Oceny, egzaminy, zestawienia
    • Edukacja dla przyszłości
    • Rozwój i wspieranie talentów
  • Jak dołączyć
  • Baza rozwiązań
  • Baza wiedzy
  • News
  • Kontakt

Plan dla edukacji

Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Szkoła działa jak firma

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Jak przygotowywać młodych ludzi na wyzwania przyszłości?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Czy szkoła i biznes idą ze sobą w parze?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Nauczyciel też może się nudzić na lekcjach. Ale nie musi!

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Odłóżmy własne interesy na bok i działajmy dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Czas na zmianę, a nie zmienianie edukacji

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Identyfikowanie podobieństw i różnic oraz generowanie i testowanie hipotez

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Szkoła może być przyjazną przestrzenią

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Jak rodzic może radzić sobie w szkole?

    Dla kogo?

    Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Dlaczego potrzebujemy Rady szkoły?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Kto tworzy środowisko edukacyjne i jaką ma w nim rolę?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Ważna jest edukacja ku przyszłości

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Dlaczego szkoła potrzebuje koloru?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Czy można wymagać, aby każdy nauczyciel był mentorem?

    Dla kogo?

    Dla nauczyciela Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Nauczyciel jako adaptacyjny technik, refleksyjny praktyk, transformatywny intelektualista (próba zarysowania pola problemowego)

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Czytanie przyszłości jako kompetencja XXI wieku

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Empatia jako kompetencja przyszłości

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Głębokie uczenie się jako warunek rozwoju kompetencji

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Wielu z nas działa, angażuje się, dokonuje zmiany choć o tym nie mówi

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Musimy nauczyć się, jak się uczyć

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Odczepmy się od testozy, walczmy z ocenozą

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    (R)ewolucja w klasie szkolnej, czyli o (re)organizacji przestrzeni edukacyjnej

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Kompetencje w szkole – rozmów jest wiele, ale jak wygląda praktyka?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Dlaczego musimy zmienić nasze postawy wobec edukacji?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Upór – czy jest nam potrzebny w rozwoju kompetencji?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Czym są kompetencje?

    Dla kogo?

    Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Dlaczego warto rozwijać w szkole kompetencje?

    Dla kogo?

    Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Czym jest komunikacja?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Czym jest współpraca?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Jak tworzyć środowisko służące rozwijaniu kompetencji w klasie?

    Dla kogo?

    Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Edukacja oparta na kompetencjach

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Podstawa programowa od podstaw

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Magicznego sposobu nie ma (ale coś możemy zrobić)

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Nowoczesny model edukacji ma korzenie w średniowieczu. Czy tutoring może uratować szkołę?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Cyfrowe wyzwania w edukacji

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Już nie programiści! Oto zawody przyszłości. Ci specjaliści będą rozchwytywani za 5, 10 i 15 lat

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Jakie będą kompetencje przyszłości? Zadecyduje o tym sztuczna inteligencja

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Skandynawski model edukacji. Niezwykła forma uczenia zaradności

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Czego uczy polska szkoła? A może lepsze jest pytanie, czego polska szkoła nie uczy?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Edukacja w Szwecji oczami uczniów, rodziców i polskiego nauczyciela

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Gdyńscy dyrektorzy kolorują szkoły

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Szkoła bez przemocy jest możliwa. Ale muszą tego chcieć i rodzice, i nauczyciele

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Prof. Marian Gorynia: Po co nam Rok Edukacji Ekonomicznej?

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Tego przedmiotu szkoła nie uczy. A powinna od pierwszej klasy podstawówki

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Ekspertka: Selekcja do zawodu nauczyciela zwiększyłaby jego prestiż

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Edukacja klasyczna dziś? Istota i geneza, struktura i metoda, cel

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    O edukacji klasycznej i progresywnej

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Edukacja dla sprawności umysłu i woli

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    O potrzebie filozofii we współczesnej edukacji

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Zastosowanie doświadczeń i eksperymentów w nauczaniu chemii i biologii

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

12Kolejny

Filtruj treści

Filtrowane (137)
Filtrowane (137)
Filtry
  • Zresetuj wszystko ×
  • Artykuł ×
Dla kogo?
Obszar
Rodzaj
Szukaj Wyczyść filtry
Pokaż (137)
Cancel
Szukaj Wyczyść filtry

Dołącz do nas na

Zgłoś materiał do bazy wiedzy!

Dodaj materiał >

News

  • Pobierz materiały i zobacz nagrania z III Konferencji Liczymy się dla edukacji!

  • Dlaczego dyrektor szkoły to przede wszystkim manager? – komentarz do raportu

  • Jak dyrektor szkoły powinien komunikować się z biznesem? – komentarz do raportu

  • Raport: Jak szkoły postrzegają współpracę z biznesem?

  • Znamy zwycięzców konkursu Plan dla edukacji!

  • III Konferencja Liczymy się dla edukacji – trwa sprzedaż biletów

Plan dla edukacji

Dołącz do realizacji Planu dla edukacji!

Więcej >

Projekt realizowany w ramach :

  • Co to jest Plan dla edukacji
    • Czym jest Plan dla edukacji
    • O nas
    • Dlaczego
  • Obszary
    • Środowisko edukacyjne
    • Rodzice i szkoła
    • Biznes i edukacja
    • Kompetencje przyszłości
    • Kondycja psychiczna
    • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
    • Podstawa programowa
    • Oceny, egzaminy, zestawienia
    • Edukacja dla przyszłości
    • Rozwój i wspieranie talentów
  • Jak dołączyć
  • Baza rozwiązań
  • Baza wiedzy
  • News
  • Kontakt
  • Środowisko edukacyjne
  • Rodzice i szkoła
  • Biznes i edukacja
  • Kompetencje przyszłości
  • Kondycja psychiczna
  • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
  • Podstawa programowa
  • Oceny, egzaminy, zestawienia
  • Edukacja dla przyszłości
  • Rozwój i wspieranie talentów
  • O nas
  • Dlaczego PDE
  • Projektujemy Przyszłość. Edukacja
  • Konferencja Liczymy się dla edukacji
  • Raport Odpowiedzialni za przyszłość
  • Polityka prywatności

© Copyright 2025 | Projektujemy Przyszłość. Edukacja | All Rights Reserved | Design and development Insight. Komunikujemy. Kompleksowo.

Page load link
Na stronie internetowej korzystamy z plików cookies lub podobnych technologii za zgodą Użytkownika wyrażoną przez korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, w celach zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony, bezpieczeństwa oraz w celach analitycznych i statystycznych. W każdej chwili Użytkownik może cofnąć zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki. Użytkownik może również z usuwać pliki cookie, które zostały już zapisane na urządzeniu przez przeglądarkę. Administratorem Twoich danych jest WPT S.A. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Muchoborskiej 18. Przysługuje Ci więcej praw. Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w siedzibie Spółki oraz w Polityce prywatności. Więcej informacji. OK
Przejdź do góry