Przejdź do zawartości
  • Co to jest Plan dla edukacji
    • Czym jest Plan dla edukacji
    • O nas
    • Dlaczego
  • Obszary
    • Środowisko edukacyjne
    • Rodzice i szkoła
    • Biznes i edukacja
    • Kompetencje przyszłości
    • Kondycja psychiczna
    • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
    • Podstawa programowa
    • Oceny, egzaminy, zestawienia
    • Edukacja dla przyszłości
    • Rozwój i wspieranie talentów
  • Jak dołączyć
  • Baza rozwiązań
  • Baza wiedzy
  • News
  • Kontakt

Plan dla edukacji

Baza wiedzy

  • Baza wiedzy

    Czy można wymagać, aby każdy nauczyciel był mentorem?

    Dla kogo?

    Dla nauczyciela Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Szkolnictwo wyższe – Monitorowanie edukacji i szkoleń w Europie 2023

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Monitor Kształcenia i Szkolenia 2023 – Polska

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Trendbook edukacyjny 2023/2024

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Raport OECD dotyczący sytuacji w obszarze edukacji w krajach członkowskich

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Nauka w Polsce

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Jak wspierać młodzież w niestabilnym świecie?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Multimedia i programy interaktywne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i ro…

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Uczeń szczęśliwy? Czyli jaki? I po co?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Wspólna praca, najlepsze rozwiąz…

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Dlaczego uważność w szkole – od teorii do praktyki

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Podstawowa wiedza o mózgu i emocjach w świetle uważności

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Czego polskie dzieci uczy szkoła?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Wypalenie zawodowe nauczyciela

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Jak motywować nastolatków?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Jak będzie wyglądała szkoła za 5, 10 i 15 lat? Wnioski z EDUtech Europe

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Edukacja na świecie: kto robi to dobrze?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Jak technologie zmieniają edukację?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Współczesne wyzwania nauczycieli: AI, VR i cyberbezpieczeństwo

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Uczyć się systematycznie czy zrywami?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Co to znaczy, że ktoś się uczy?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Rezyliencja w szkole – jak budować zasoby i odporność psychiczną nauczycieli?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Przeciwdziałanie przemocy rówieśniczej w szkole

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Jak dbać o mózg podczas nauki?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Mechanizmy i neurony lustrzane w szkole

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Budowanie Przyszłości: Edukacja na Nowo Odkryta

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Szczęśliwy jak Uczeń?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Co szkoła robi z mózgami dzieci?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Szkoła bez przemocy jest możliwa. Ale muszą tego chcieć i rodzice, i nauczyciele

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Czego uczy polska szkoła? A może lepsze jest pytanie, czego polska szkoła nie uczy?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    O edukacji klasycznej i progresywnej

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    O potrzebie filozofii we współczesnej edukacji

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Edukacja klasyczna dziś? Istota i geneza, struktura i metoda, cel

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Szkoła powinna rozbudzać i podtrzymywać chęć do poznawania świata

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Szkoła powinna czynić z nas badaczy – wywiad z dr. Piotrem Wasylukiem

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Jędrzej Witkowski: Przed edukacją obywatelską stoi wiele wyzwań [wywiad]

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Edukacja klimatyczna nie tylko w szkołach. Co proponują członkowie okrągłego stołu?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    PISA 2022. Spadliśmy do średniaków, rosną nierówności, a nasi uczniowie są nieszczęśliwi

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Wszystko to, co przynosisz do klasy, klasa Ci zwróci | Wywiad z Jakubem Janikiem

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Kontrowersyjna edukacja globalna [wywiad]

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Głodny nauczyciel zje dziecko – dlatego trzeba dbać o pedagogów

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Adam z 8 b nigdy nie był w Ukrainie, a może mieć traumę wywołaną wojną. I ty też

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Uczniowie nie dostają wsparcia psychologicznego w szkołach. Raport o stanie zdrowia psychicznego

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Nie kosztem życia rodzinnego oraz własnego zdrowia

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Czas magistrów i licencjatów powoli się kończy?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Rytm dobowy nastolatka – dlaczego lekcje od 8:00 to grubo za wcześnie?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Jak wzmacniać w szkole pozytywny kapitał psychologiczny?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Edukacja jest relacją. Wywiad z Anną Szulc

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Depresja u dzieci i młodzieży: 8 porad dla nauczycieli, jak dostrzec jej symptomy i jak reagować

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Presja zajęć dodatkowych

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

12Kolejny

Filtruj treści

Filtrowane (55)
Filtrowane (55)
Filtry
  • Zresetuj wszystko ×
  • Dla ucznia ×
Dla kogo?
Obszar
Rodzaj
Szukaj Wyczyść filtry
Pokaż (55)
Cancel
Szukaj Wyczyść filtry

Dołącz do nas na

Zgłoś materiał do bazy wiedzy!

Dodaj materiał >

News

  • Pobierz materiały i zobacz nagrania z III Konferencji Liczymy się dla edukacji!

  • Dlaczego dyrektor szkoły to przede wszystkim manager? – komentarz do raportu

  • Jak dyrektor szkoły powinien komunikować się z biznesem? – komentarz do raportu

  • Raport: Jak szkoły postrzegają współpracę z biznesem?

  • Znamy zwycięzców konkursu Plan dla edukacji!

  • III Konferencja Liczymy się dla edukacji – trwa sprzedaż biletów

Plan dla edukacji

Dołącz do realizacji Planu dla edukacji!

Więcej >

Projekt realizowany w ramach :

  • Co to jest Plan dla edukacji
    • Czym jest Plan dla edukacji
    • O nas
    • Dlaczego
  • Obszary
    • Środowisko edukacyjne
    • Rodzice i szkoła
    • Biznes i edukacja
    • Kompetencje przyszłości
    • Kondycja psychiczna
    • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
    • Podstawa programowa
    • Oceny, egzaminy, zestawienia
    • Edukacja dla przyszłości
    • Rozwój i wspieranie talentów
  • Jak dołączyć
  • Baza rozwiązań
  • Baza wiedzy
  • News
  • Kontakt
  • Środowisko edukacyjne
  • Rodzice i szkoła
  • Biznes i edukacja
  • Kompetencje przyszłości
  • Kondycja psychiczna
  • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
  • Podstawa programowa
  • Oceny, egzaminy, zestawienia
  • Edukacja dla przyszłości
  • Rozwój i wspieranie talentów
  • O nas
  • Dlaczego PDE
  • Projektujemy Przyszłość. Edukacja
  • Konferencja Liczymy się dla edukacji
  • Raport Odpowiedzialni za przyszłość
  • Polityka prywatności

© Copyright 2025 | Projektujemy Przyszłość. Edukacja | All Rights Reserved | Design and development Insight. Komunikujemy. Kompleksowo.

Page load link
Na stronie internetowej korzystamy z plików cookies lub podobnych technologii za zgodą Użytkownika wyrażoną przez korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, w celach zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony, bezpieczeństwa oraz w celach analitycznych i statystycznych. W każdej chwili Użytkownik może cofnąć zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki. Użytkownik może również z usuwać pliki cookie, które zostały już zapisane na urządzeniu przez przeglądarkę. Administratorem Twoich danych jest WPT S.A. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Muchoborskiej 18. Przysługuje Ci więcej praw. Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w siedzibie Spółki oraz w Polityce prywatności. Więcej informacji. OK
Przejdź do góry