Przejdź do zawartości
  • Co to jest Plan dla edukacji
    • Czym jest Plan dla edukacji
    • O nas
    • Dlaczego
  • Obszary
    • Środowisko edukacyjne
    • Rodzice i szkoła
    • Biznes i edukacja
    • Kompetencje przyszłości
    • Kondycja psychiczna
    • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
    • Podstawa programowa
    • Oceny, egzaminy, zestawienia
    • Edukacja dla przyszłości
    • Rozwój i wspieranie talentów
  • Jak dołączyć
  • Baza rozwiązań
  • Baza wiedzy
  • News
  • Kontakt

Plan dla edukacji

Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Publikacja „Dostępność w poradnictwie kariery”

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Szkoła może być przyjazną przestrzenią

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Dlaczego szkoła potrzebuje koloru?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    (R)ewolucja w klasie szkolnej, czyli o (re)organizacji przestrzeni edukacyjnej

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Innowacyjna Edukacja

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    EduGadki

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Wczesna edukacja i opieka – Monitorowanie edukacji i szkoleń w Europie 2023

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Przedwczesne kończenie nauki – Monitorowanie edukacji i szkoleń w Europie 2023

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Trudności w realizacji zamierzonych celów

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Co nam pozostało po edukacji zdalnej?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Badanie TALIS (Teaching and Learning International Survey)

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Jak się uczyć przez zabawę?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Iwona Wojtaszek, edukator Pozytywnej Dyscypliny

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Czy musisz bić się ze szkołą?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Porozumienie bez przemocy

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Nauczyciel roku 2023. O codziennej pracy z uczniami i zaangażowaniu w projekty edukacyjne

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Jak rozmawiać z dzieckiem?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Nastawienie na rozwój, czyli rozmowa z Dorotą Uchwat-Zaród i Marcinem Zarodem

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Czy szkoła jest szkodliwa?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Nie przegap relacji z dzieckiem, czyli jak budować kontakt tu i teraz

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Jak zakazać dzieciom internetu?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    TikTak i Rewolucja 2.0 – o skutkach bujania w obłokach

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Gdyńscy dyrektorzy kolorują szkoły

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Edukacja w Szwecji oczami uczniów, rodziców i polskiego nauczyciela

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Fenomenografia jako klucz do świata dziecięcych koncepcji umysłu i poznania

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Przyroda to wielka szkoła życia! Wywiad z Beatą Solińską

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Rzecznik od spraw nieoczywistych [wywiad]

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Smutna diagnoza polskiej szkoły – wywiad z Jakubem Tylmanem

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Szczęście w szkole. Do egzaminu się nie przyda

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Latający dywan, czyli kilka słów o przestrzeni do rozmów twarzą w twarz

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Dlaczego potrzebujemy rzecznika praw uczniowskich?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Wyspy ławek — jak obudzić myślenie dziecka w czasie lekcji?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Uczeń, nauczyciel, szkoła

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Kamerki na lekcji online. Jak zmienić zwyczaje w klasie?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Aranżacja szkolnej przestrzeni

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Zakaz smartfonów w szkołach? Jest apel do ministrów edukacji i cyfryzacji

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Gdzie uczy się młodzież?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Matematyka wyzwaniem dla uczniów. Najwięcej korepetycji dotyczy tego przedmiotu

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Czy reforma oświaty wystarczy, by zmienić polską edukację?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Zmiana jest potrzebna. Pomysły na prawa i obowiązki uczniów

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

Filtruj treści

Filtrowane (40)
Filtrowane (40)
Filtry
  • Zresetuj wszystko ×
  • Szkoła jako przyjazna przestrzeń ×
Dla kogo?
Obszar
Rodzaj
Szukaj Wyczyść filtry
Pokaż (40)
Cancel
Szukaj Wyczyść filtry

Dołącz do nas na

Zgłoś materiał do bazy wiedzy!

Dodaj materiał >

News

  • Pobierz materiały i zobacz nagrania z III Konferencji Liczymy się dla edukacji!

  • Dlaczego dyrektor szkoły to przede wszystkim manager? – komentarz do raportu

  • Jak dyrektor szkoły powinien komunikować się z biznesem? – komentarz do raportu

  • Raport: Jak szkoły postrzegają współpracę z biznesem?

  • Znamy zwycięzców konkursu Plan dla edukacji!

  • III Konferencja Liczymy się dla edukacji – trwa sprzedaż biletów

Plan dla edukacji

Dołącz do realizacji Planu dla edukacji!

Więcej >

Projekt realizowany w ramach :

  • Co to jest Plan dla edukacji
    • Czym jest Plan dla edukacji
    • O nas
    • Dlaczego
  • Obszary
    • Środowisko edukacyjne
    • Rodzice i szkoła
    • Biznes i edukacja
    • Kompetencje przyszłości
    • Kondycja psychiczna
    • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
    • Podstawa programowa
    • Oceny, egzaminy, zestawienia
    • Edukacja dla przyszłości
    • Rozwój i wspieranie talentów
  • Jak dołączyć
  • Baza rozwiązań
  • Baza wiedzy
  • News
  • Kontakt
  • Środowisko edukacyjne
  • Rodzice i szkoła
  • Biznes i edukacja
  • Kompetencje przyszłości
  • Kondycja psychiczna
  • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
  • Podstawa programowa
  • Oceny, egzaminy, zestawienia
  • Edukacja dla przyszłości
  • Rozwój i wspieranie talentów
  • O nas
  • Dlaczego PDE
  • Projektujemy Przyszłość. Edukacja
  • Konferencja Liczymy się dla edukacji
  • Raport Odpowiedzialni za przyszłość
  • Polityka prywatności

© Copyright 2025 | Projektujemy Przyszłość. Edukacja | All Rights Reserved | Design and development Insight. Komunikujemy. Kompleksowo.

Page load link
Na stronie internetowej korzystamy z plików cookies lub podobnych technologii za zgodą Użytkownika wyrażoną przez korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, w celach zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony, bezpieczeństwa oraz w celach analitycznych i statystycznych. W każdej chwili Użytkownik może cofnąć zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki. Użytkownik może również z usuwać pliki cookie, które zostały już zapisane na urządzeniu przez przeglądarkę. Administratorem Twoich danych jest WPT S.A. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Muchoborskiej 18. Przysługuje Ci więcej praw. Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w siedzibie Spółki oraz w Polityce prywatności. Więcej informacji. OK
Przejdź do góry