Przejdź do zawartości
  • Co to jest Plan dla edukacji
    • Czym jest Plan dla edukacji
    • O nas
    • Dlaczego
  • Obszary
    • Środowisko edukacyjne
    • Rodzice i szkoła
    • Biznes i edukacja
    • Kompetencje przyszłości
    • Kondycja psychiczna
    • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
    • Podstawa programowa
    • Oceny, egzaminy, zestawienia
    • Edukacja dla przyszłości
    • Rozwój i wspieranie talentów
  • Jak dołączyć
  • Baza rozwiązań
  • Baza wiedzy
  • News
  • Kontakt

Plan dla edukacji

Baza wiedzy

  • Baza wiedzy

    Jaką rolę pełni sport w edukacji | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Czytanie jest jak sport dla mózgu | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Sztuczna inteligencja w szkole – pomoc czy zagrożenie | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Bajkoterapia tłumaczy dzieciom świat | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Młodzież ma deficyt relacji z dorosłymi | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Co dziś oznacza wyrównywanie szans | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Prawa dziecka zaczynają się w sieci | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Edukacja kulturowa – brakujące ogniwo w polskiej szkole | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Niemożliwe nie istnieje. Edukacja, która buduje społeczeństwo | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Młodzi muszą wiedzieć, gdzie szukać pomocy | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Zdrowie to nie marchewka – edukacja zdrowotna, która daje efekty | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Jak Google zmienia polską szkołę | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Dlaczego warto uczyć empatii w szkołach | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Czym jest metoda projektu | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Co się stanie, gdy nauczyciel zaprosi rodziców do szkoły | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Dziewczyński stres: jak przerwać błędne koło | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Technologia w klasie – rewolucja czy moda | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Czym jest ukryty program szkoły | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Jak chronić najmłodszych w Sieci | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Dzieci trzeba nauczyć finansów | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Jak zyskać poczucie sprawczości? | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    W szkole nie możemy zapominać o błędach | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Edukacja obywatelska nie może być teoretyczna | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Uważność dla dzieci – dlaczego jest tak ważna? | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Potrzebujemy wspólnego mianownika w rozmowie o edukacji | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Wszystko zaczyna się w szkole | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Najważniejsza nie jest informacja | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Czym jest dziś autorytet w edukacji? | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Szkoła to nie tylko dydaktyka | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Edukacja jest przede wszystkim wolnością | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Jak działa edukacja w czasach AI? | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Każdy z nas ma wpływ na edukację | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Teraz jest czas na działanie | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Edukacja powinna być wspólna | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Każda szkoła powinna być nastawiona na rodziców | Liczymy się dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Jakościowy czas z rodzicem jako zadanie domowe | Mamy Plan dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Wiele organizacji działa bez planu | Mamy Plan dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Szkoła nie pomaga w budowaniu relacji | Mamy Plan dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Nauczyciele muszą wyjść ze swojej strefy komfortu | Mamy Plan dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Edukacja nie przygotowuje na przyszłość | Mamy Plan dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Nowa szkoła zaczyna się od szkoły wyższej? | Mamy Plan dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Szkoła to miejsce, w których talenty spędzają całe dnie | Mamy Plan dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Oceny są warte tyle, co pieniądze w Monopoly | Mamy Plan dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO

  • Baza wiedzy

    Edukacja to też biznes – Mamy Plan dla edukacji

    Dla kogo?

    Dla biznesu Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica

  • Baza wiedzy

    Po co dyrektorowi samorząd uczniowski w szkole?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Czego polskie dzieci uczy szkoła?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela Dla NGO Dla rodzica Dla ucznia

  • Baza wiedzy

    Lekcja Edukacji

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Polska szkoła potrzebuje innowacji, ale niekoniecznie tej technologicznej.

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Za co kochamy oceny w szkole?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

  • Baza wiedzy

    Kto blokuje zmiany w edukacji?

    Dla kogo?

    Dla dyrektora Dla nauczyciela

12Kolejny

Filtruj treści

Filtrowane (78)
Filtrowane (78)
Filtry
  • Zresetuj wszystko ×
  • Podcast ×
Dla kogo?
Obszar
Rodzaj
Szukaj Wyczyść filtry
Pokaż (78)
Cancel
Szukaj Wyczyść filtry

Dołącz do nas na

Zgłoś materiał do bazy wiedzy!

Dodaj materiał >

News

  • Pobierz materiały i zobacz nagrania z III Konferencji Liczymy się dla edukacji!

  • Dlaczego dyrektor szkoły to przede wszystkim manager? – komentarz do raportu

  • Jak dyrektor szkoły powinien komunikować się z biznesem? – komentarz do raportu

  • Raport: Jak szkoły postrzegają współpracę z biznesem?

  • Znamy zwycięzców konkursu Plan dla edukacji!

  • III Konferencja Liczymy się dla edukacji – trwa sprzedaż biletów

Plan dla edukacji

Dołącz do realizacji Planu dla edukacji!

Więcej >

Projekt realizowany w ramach :

  • Co to jest Plan dla edukacji
    • Czym jest Plan dla edukacji
    • O nas
    • Dlaczego
  • Obszary
    • Środowisko edukacyjne
    • Rodzice i szkoła
    • Biznes i edukacja
    • Kompetencje przyszłości
    • Kondycja psychiczna
    • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
    • Podstawa programowa
    • Oceny, egzaminy, zestawienia
    • Edukacja dla przyszłości
    • Rozwój i wspieranie talentów
  • Jak dołączyć
  • Baza rozwiązań
  • Baza wiedzy
  • News
  • Kontakt
  • Środowisko edukacyjne
  • Rodzice i szkoła
  • Biznes i edukacja
  • Kompetencje przyszłości
  • Kondycja psychiczna
  • Szkoła jako przyjazna przestrzeń
  • Podstawa programowa
  • Oceny, egzaminy, zestawienia
  • Edukacja dla przyszłości
  • Rozwój i wspieranie talentów
  • O nas
  • Dlaczego PDE
  • Projektujemy Przyszłość. Edukacja
  • Konferencja Liczymy się dla edukacji
  • Raport Odpowiedzialni za przyszłość
  • Polityka prywatności

© Copyright 2025 | Projektujemy Przyszłość. Edukacja | All Rights Reserved | Design and development Insight. Komunikujemy. Kompleksowo.

Page load link
Na stronie internetowej korzystamy z plików cookies lub podobnych technologii za zgodą Użytkownika wyrażoną przez korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, w celach zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony, bezpieczeństwa oraz w celach analitycznych i statystycznych. W każdej chwili Użytkownik może cofnąć zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki. Użytkownik może również z usuwać pliki cookie, które zostały już zapisane na urządzeniu przez przeglądarkę. Administratorem Twoich danych jest WPT S.A. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Muchoborskiej 18. Przysługuje Ci więcej praw. Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w siedzibie Spółki oraz w Polityce prywatności. Więcej informacji. OK
Przejdź do góry