Potrzebujemy wspólnego mianownika w rozmowie o edukacji | Liczymy się dla edukacji

Dla kogo?

Autor

Projektujemy Przyszłość

Dlaczego w rozmowie o edukacji potrzebujemy wspólnego mianownika i zgody? Czy da się przewidzieć, jak będzie wyglądać edukacja przyszłości? Jakie znaczenie dla edukacji mają badania naukowe? Jakie zmiany czekają szkoły? Posłuchajcie rozmowy Agnieszki Pałys z Tomaszem Gajderowiczem, zastępcą dyrektora Instytutu Badań Edukacyjnych

Udostępnij

Jak działa
Plan dla edukacji?

Plan dla edukacji to drogowskaz do zmiany polskiej szkoły.
Każdy może korzystać z niego na własną rękę, na skalę odpowiadającą jego potrzebom i możliwościom.

Zgłoś inicjatywę!

Działasz na rzecz edukacji? Pochwal się tym światu i zainspiruj innych! Opisz nam swoje działanie, włącz je w realizację Planu dla edukacji i promuj je razem z nami!

Przeglądaj inspiracje

Zobacz, jak inni działają na rzecz edukacji! Przeglądaj bazę gotowych rozwiązań wdrażanych w polskich szkołach i uzyskaj potrzebną ci wiedzę, inspiracje oraz kontakty!

Baza wiedzy

Czekają w niej na ciebie m.in. artykuły, raporty, podcasty i webinary, o różnorodnych obliczach edukacji, które możesz sortować i przeglądać według swoich potrzeb!

Podziel się wiedzą!

Daj nam znać, co jeszcze powinno znaleźć się w naszej bazie wiedzy! Możesz zgłosić materiały swojego autorstwa, ale też polecane publikacje innych autorów.