Zajęcia w Laboratorium Roboklocki

Wrocławski Park Technologiczny, Fundacja Pro Mathematica, Roboklocki

Realizowany obszar i cele

III.3. Intensyfikacja współpracy szkół i biznesu

Udostępnij

Udostępnij

O inicjatywie

W maju i czerwcu, Roboklocki® oraz Wrocławski Park Technologiczny połączyli siły, aby wspólnie realizować Plan dla edukacji. W ramach tego projektu, organizowali bezpłatne warsztaty dla uczniów szkół podstawowych, które odbywały się w Laboratorium Roboklocki® we Wrocławiu, przy ul. Fabrycznej. Na warsztaty mogły zgłaszać się pojedyncze klasy szkół podstawowych.

Laboratorium Roboklocki® to wyjątkowe miejsce na mapie Wrocławia, które promuje mądre wykorzystywanie innowacyjnych technologii. Celem działań laboratorium było zwrócenie uwagi młodych ludzi na kluczowe kompetencje przyszłości, takie jak komunikacja, praca zespołowa oraz wartość wynikająca z wytwarzania produktów lub usług. Uczniowie mieli okazję pracować z najnowocześniejszymi urządzeniami z zakresu robotyki i automatyki oraz korzystać z wirtualnej scenografii, co umożliwiało rozwijanie kompetencji technologicznych.

20 czerwca 2024

Udostępnij

Jak działa
Plan dla edukacji?

Plan dla edukacji to drogowskaz do zmiany polskiej szkoły.
Każdy może korzystać z niego na własną rękę, na skalę odpowiadającą jego potrzebom i możliwościom.

Zgłoś inicjatywę!

Działasz na rzecz edukacji? Pochwal się tym światu i zainspiruj innych! Opisz nam swoje działanie, włącz je w realizację Planu dla edukacji i promuj je razem z nami!

Przeglądaj inspiracje

Zobacz, jak inni działają na rzecz edukacji! Przeglądaj bazę gotowych rozwiązań wdrażanych w polskich szkołach i uzyskaj potrzebną ci wiedzę, inspiracje oraz kontakty!

Baza wiedzy

Czekają w niej na ciebie m.in. artykuły, raporty, podcasty i webinary, o różnorodnych obliczach edukacji, które możesz sortować i przeglądać według swoich potrzeb!

Podziel się wiedzą!

Daj nam znać, co jeszcze powinno znaleźć się w naszej bazie wiedzy! Możesz zgłosić materiały swojego autorstwa, ale też polecane publikacje innych autorów.