O inicjatywie
Niniejsza innowacja ma na celu szerzenie idei interdyscyplinarności i polega na szukaniu punktów stycznych między przedmiotami oraz budowaniu zadań opartych na problemie, przy rozwiązywaniu którego uczniowie odnoszą się do różnorodnych umiejętności. Inicjatorka innowacji pedagogicznej podejmuje próbę połączenia treści programowych różnych przedmiotów i opracowuje zadania, które uczniowie będą wykonywać w ramach lekcji języka polskiego oraz innych przedmiotów szkolnych. Opracowano kryteria sukcesu i zasady oceniania wykonanych działań.
Przewidywane Osiągnięcia Uczniowie:
Zdobywają wiedzę w sposób kreatywny. Mają możliwość rozwijania kompetencji kluczowych. Biorą odpowiedzialność za własną naukę. Uczą się nie dla ocen. Nauczyciele:
Wykorzystują różnorodne metody nauczania i sprawdzania osiągnięć edukacyjnych uczniów. Współpracują ze sobą, wykorzystując jednolite narzędzia edukacyjne. Rozwijają swój warsztat pracy przez korzystanie z pomocy innych pedagogów.
18 czerwca 2024