Cykl webinarów „Mniej znaczy więcej”

Projektujemy przyszłość. Edukacja

Realizowany obszar i cele

IV.3. Zwiększanie kompetencji przyszłości nauczycieli i dyrektorów szkół

Udostępnij

Udostępnij

O inicjatywie

Webinary z cyklu "Mniej znaczy więcej" organizowane w ramch inicjatywy Projektujemy Przyszłość skupiają się na tematyce edukacyjnej, promując uproszczenie i efektywność w zarządzaniu szkołą oraz procesem nauczania. Prowadzone przez Oktawię Gorzeńską oraz Jana Wróbla, webinary te adresują różne aspekty edukacji, takie jak planowanie roku szkolnego, relacje i zaufanie w szkole, czy dobrostan psychiczny nauczycieli i uczniów.

Każde spotkanie oferuje praktyczne wskazówki i inspiracje, jak wprowadzać zmiany w szkołach, aby uczynić je bardziej przyjaznymi i efektywnymi miejscami nauki. Eksperci dzielą się swoimi doświadczeniami oraz odpowiadają na pytania uczestników, co czyni te webinary interaktywnym i wartościowym źródłem wiedzy dla nauczycieli i dyrektorów szkół.

20 czerwca 2024

Udostępnij

Dołącz do Planu dla edukacji!

Dołącz do nas na

Zobacz również

Plan dla edukacji

Dołącz do realizacji Planu dla edukacji!

Jak działa
Plan dla edukacji?

Plan dla edukacji to drogowskaz do zmiany polskiej szkoły.
Każdy może korzystać z niego na własną rękę, na skalę odpowiadającą jego potrzebom i możliwościom.

Zgłoś inicjatywę!

Działasz na rzecz edukacji? Pochwal się tym światu i zainspiruj innych! Opisz nam swoje działanie, włącz je w realizację Planu dla edukacji i promuj je razem z nami!

Przeglądaj inspiracje

Zobacz, jak inni działają na rzecz edukacji! Przeglądaj bazę gotowych rozwiązań wdrażanych w polskich szkołach i uzyskaj potrzebną ci wiedzę, inspiracje oraz kontakty!

Baza wiedzy

Czekają w niej na ciebie m.in. artykuły, raporty, podcasty i webinary, o różnorodnych obliczach edukacji, które możesz sortować i przeglądać według swoich potrzeb!

Podziel się wiedzą!

Daj nam znać, co jeszcze powinno znaleźć się w naszej bazie wiedzy! Możesz zgłosić materiały swojego autorstwa, ale też polecane publikacje innych autorów.