AI Masters

Michał Siwkowski, Zespół Placówek Edukacyjnych w Olsztynie

Realizowany obszar i cele

IV.4. Kształtowanie kompetencji przyszłości u uczniów

Udostępnij

Udostępnij

O inicjatywie

Jako nauczyciel Zespołu Placówek Edukacyjnych, pracuję z uczniami z różnymi trudnościami edukacyjnymi. Wielu z nich ma trudności z pisaniem krótkich wypowiedzi pisemnych, zarówno w języku polskim, jak i obcym. Aby pomóc im w rozwijaniu tych umiejętności, postanowiłem wykorzystać sztuczną inteligencję oraz program eTwinning. Korzystając z aplikacji AI Dungeon, tworzyliśmy unikalne historie, które pobudzały wyobraźnię uczniów i umożliwiały im pracę nad pisaniem. Dzięki temu udało nam się stworzyć fascynujące opowieści, które samodzielnie wypracowali nasi uczniowie, mimo wcześniejszych trudności z pisaniem. Projekt ten nie tylko rozwijał ich kreatywność i umiejętności narracyjne, ale także promował współpracę międzykulturową, która dotychczas była dla nich trudno dostępna. Naszym celem było uwzględnienie potrzeb wszystkich uczniów podczas pracy nad projektem.

18 czerwca 2024

Udostępnij

Jak działa
Plan dla edukacji?

Plan dla edukacji to drogowskaz do zmiany polskiej szkoły.
Każdy może korzystać z niego na własną rękę, na skalę odpowiadającą jego potrzebom i możliwościom.

Zgłoś inicjatywę!

Działasz na rzecz edukacji? Pochwal się tym światu i zainspiruj innych! Opisz nam swoje działanie, włącz je w realizację Planu dla edukacji i promuj je razem z nami!

Przeglądaj inspiracje

Zobacz, jak inni działają na rzecz edukacji! Przeglądaj bazę gotowych rozwiązań wdrażanych w polskich szkołach i uzyskaj potrzebną ci wiedzę, inspiracje oraz kontakty!

Baza wiedzy

Czekają w niej na ciebie m.in. artykuły, raporty, podcasty i webinary, o różnorodnych obliczach edukacji, które możesz sortować i przeglądać według swoich potrzeb!

Podziel się wiedzą!

Daj nam znać, co jeszcze powinno znaleźć się w naszej bazie wiedzy! Możesz zgłosić materiały swojego autorstwa, ale też polecane publikacje innych autorów.